"Malay Dog" - Chauvenist

Monday, September 9, 2013




Cukup cukup lah menghina Bangsa Melayu wahai Cina Chauvenist Bangsat!

Dasar Pendatang!


29 comments:

Anonymous,  September 9, 2013 at 8:40 PM  

welcome back!

kuku hitam September 9, 2013 at 9:45 PM  

Salaam Boss... Mohon linkkan blog saya semula... http://pendekarawang1.blogspot.com/ (JOMO MALAYA). TQVM

Anonymous,  September 9, 2013 at 10:01 PM  

woi...tak serik2 lg ke...

NASARUDIN SHAMSUDIN September 9, 2013 at 10:25 PM  

Ini geng red bean army, saja je nk provoke bikin panas.

Anonymous,  September 10, 2013 at 12:15 AM  

lu cina babi balik cina la PENDATANG HARAM...lu sedar sikit inggeris bawa lu orang datang TANAH MELAYU hanya untuk dijadikan PENCACAI sahaja faham..haram jadah punya KAUM CINA....sedarlah sikit KAUM PENDATANG HARAM ingat kami melayu suka dengan keturunan cina???p mamposlah kaum cina....dah tak suka sangat dengan MELAYU, balik negara china la tempat KAUM CINA bukan diTANAH MELAYU tapi di china bodoh...aku sekarang dah BOIKOT CINA PUNYA PRODUK, dan pada orang2 MELAYU kat luar sana sedarlah sikit yang bangsa TIDAK MENGENANG BUDI (CINA) cuba nak rampas TANAH MELAYU (BUKAN TANAH CINA) Dari orang melayu

Anonymous,  September 10, 2013 at 7:23 AM  

Ya'juj wa Ma'juj

Anonymous,  September 10, 2013 at 12:55 PM  

Selamat kembali papagomo..

Anonymous,  September 11, 2013 at 5:21 AM  

sing tel?? mmg sial cina singapork nie

Anonymous,  September 11, 2013 at 8:12 PM  

Gomo lepas masuk jail dah takut keluar artikel... haha... makin slow

Anonymous,  September 12, 2013 at 4:48 PM  

Bodoh gila. Cina cakap Melayu rasist. Yang rasist diorang tak kira plak. Aku dah perhati lama dah. Aku literally dengar sorang cina cakap yang Melayu pemalas & bodoh. Kita orang Melayu je yang cakap jangan rasist dengan bangsa lain. Yang mentaliti rasist diorang kita tak amik kira plak.

Anonymous,  September 13, 2013 at 2:07 PM  

Melayu pun pendatang dari indon ..dasar tak tahu ada muka.

Anonymous,  September 13, 2013 at 3:22 PM  

Woi gomo, lu mau bayar saman 500k tu pun .kena mintak pinjam dengan orang cina jugak kan? Satu kali dah bukti kat makamah yang you ni penipu, lepas ni macai bodo saja percaya sama lu

Anonymous,  September 13, 2013 at 4:14 PM  

papagomo dah jadi papakedana.

Anonymous,  September 13, 2013 at 5:22 PM  

WOI BEROK 500K KASI BAYARLA!! HAHA

Anonymous,  September 13, 2013 at 6:11 PM  

kesian gomo ini........kakakakakakakaka

Anonymous,  September 13, 2013 at 7:48 PM  

tahniah.. fitnah berjaya dari anda memenangi duit keluar poket sendiri sebanyak rm500k @ gomen akan tolong bayar. kalau ada lagi percaya dengan berita fitnah anda memang genius tahap bawah dari kambing. mohon jangan keluar lagi cerita fitnah. kat dunia lepas tapi kita ada mahkamah paling adil kat akhirat nanti. tengok kat dunia dah banyak terbalas.

Anonymous,  September 13, 2013 at 9:48 PM  

dulu saya sokong kerajaan

bila tgk utusan asyik kalah saman fitnah
bila tgk papagomo penipuan didedahkan hakim


sya xkan sokong kerajaan lagi

Anonymous,  September 14, 2013 at 6:15 AM  

wa skrg mau lancarkn kempen give 20cent save papagomo aka papadahkedana....hahahahahahaha... gadai cincin la kak mah...

Anonymous,  September 14, 2013 at 10:29 AM  

papagomo DOG...
hehehehe...salam rm500k njing...
mamposss kau anjing laknat...

Anonymous,  September 14, 2013 at 11:18 AM  

Aku pun doa biar cepat mampos papagomo ne, lahanat punya manusia baru kau tahu tinggi rendah langit kena bayar 500k,juallah bini kau..kalau tak cukup duit.

Anonymous,  September 14, 2013 at 2:56 PM  

kikiki... Sabar ye PapaGomo, cuba try mintak BR1M manala tau lepas ni Boleh dapat...wakaka

Anonymous,  September 14, 2013 at 3:40 PM  

Syabas Gomo sebab menag 500 ribu hahahaha

Anonymous,  September 14, 2013 at 6:46 PM  

Gomo bleh jual cincin tanda penghargaan kak mah utk bayar 500k tu je.

Anonymous,  September 15, 2013 at 1:50 PM  

Ape Wan Azri nak risaukan...duit rakyat kan belambak..mintak kabel besar Wan Azri tolong bayarkan le...setakat RM500k ape dehal...Tapi pasni ada saman2 yang bakal menyusul...bukan ape, kalau Wan Azri kerap minx subsidi bayar saman duit rakyat dari kabel Wan Azri tu, takut lama Wan Azri lak yang kene meletopp sebab asyik mengabihkan booreh joo huhuhu

Anonymous,  September 17, 2013 at 10:26 AM  

Perkhabaran Gembira ........

Sila ambil maklum kepada semua rakyat malaysia Bahawa Chin Peng Ketua Komunis Malaya Telah Mampos Pada 16.9.2013 Sempena Hari Penubuhan Malaysia.

Sorakan kegembiraan sebanyak 13 kali ...........

Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!
Yeh yeh yeh Chin Peng dah Mampos !!!

Ucapan Takziah Kepada Para Penyembah Chin Peng .......

Lim Kit Siang
Lim Guan Eng
Mat Sabu

Sama-sama kita berdoa semuga rohnya ditempatkan didalam Neraka Paling Bawah sebagai balasan diatas kekejamannya terhadap orang2 melayu.

Askar Pencen

Anonymous,  October 14, 2013 at 5:05 PM  

Tanah Siam di ambe Melayu songsang, imigeran, mamak dsbnya. Kalau nak ditendang sekali jemputlah aku dari SongkhlaAku suka tendang buntut Mahathir.Tempat asal org2 Melayu adalah di laut, baliklah secepat mungkin utk kebaikan manusia sejagat.

Anonymous,  October 31, 2013 at 11:08 AM  

Bodoh, semua manusia masuk neraka menerima hukuman. ko tak pernah buat jahat? jangan tipu sendiri.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP