Rosmah Mansor Berani Bersumpah, Wan Azizah Berani Ke?

Friday, January 18, 2013




Isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor menafikan bahawa beliau memiliki cincin seperti yang digembar-gemburkan oleh pihak pembangkang.

Menurut Rosmah, beliau mengakui bahawa cincin tersebut masuk ke dalam negara ini, tetapi bukan untuk dirinya tetapi bertujuan untuk pameran.

"Saya berani bersumpah, cincin itu tidak ada di tangan saya langsung...memang (cincin) masuk tetapi untuk dipamerkan kepada orang yang berduit.

"Saya tahu,dia (pembangkang) punya program utama adalah untuk menghentam saya. Tapi saya hanya berserah pada Allah. Biarlah dia nak buat dosa,kita hanya boleh bersabar," Read More....





TAHNIAH buat Datin Sri Rosmah Mansor atas kebenaran yang disampaikan kepada rakyat Malaysia berhubung isu cincin yang difitnah Pakatan Pembangkang selama ini. Gomo tidak mahu memanjangkan artikel ini sebaliknya mahu para pembaca berfikir sendiri akan kebenarannya.

Apa pun esok ada beberapa video yang akan Gomo keluarkan berkaitan dengan Sumpah Datin Sri Rosmah Mansor ini. Video yang pastinya akan membuatkan puak pakatan tercirit dan masuk menyerang Papa Gomo melalui ruangan komen yang disediakan.

Esok jam 10 pagi..... 4 Video....He he he

Psssttt.... Kebenaran makin membuka hijab, Rakyat Malaysia semakin sedar pembohongan dan fitnah pembangkang



Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.



Read more...

PENGAKUAN EKSKLUSIF - Zairil Akui Beliau Anak Pungut Tan Sri Mohamed Khir Johari


 Anak Angkat

Gomo mungkin tidak beradap, apatahlagi memang kurang ajar. Namun ini dah memang sikap Gomo yang suka mencari pasal dengan puak pembangkang tampa mengira pemimpin mana sekalipun. Pada Gomo mereka ini tidak ubah seperti DUBUK yang begitu jijik untuk kita pilih sebagai pemimpin negara.

Gomo nak ulas kenyataan Ziaril Khir Johari yang dipilih DAP untuk menduduki Jawatankuasa Eksekutif Pusat.

“Saya tahu siapa ayahanda saya, dan bagi saya itu sudah mencukupi,” jelas Zairil sambil menyatakan beliau berbangga kerana bukan saja mewarisi darahnya, malah berharap untuk mewarisi integriti, ketabahan dan prinsip Allahyarham Khir Johari.

“Saya sedar bahawa mereka yang menganiayai saya ingin menghancurkan semangat saya. Namun begitu, sekiranya saya mengalah, saya bukan saja akan mengkhianati diri, malah mengkhianati warisan ayahanda saya,”
- Sumber DAP

Gomo ulang sikit apa yang si Zairil ni cakap "beliau berbangga kerana bukan saja mewarisi darahnya. "saya bukan saja akan mengkhianati diri, malah mengkhianati warisan ayahanda saya,”

 Bapa angkatnya adalah MELAYU

Hakikatnya yang sebenar DAP tahu bahawa Zairil ini adalah berketurunan dan berdarah daging Cina dan bukannya Melayu. Apa yang DAP lakukan adalah untuk mengkaburi mata rakyat Malaysia terutama Melayu dalam pakatan pembangkang bahawa DAP memilih seorang Melayu menjadi Ahli Jawatankuasa Eksekutif pusat DAP.

Pendek kata DAP sekali lagi menipu orang Melayu agar Melayu terus menjadi budak suruhan DAP!!! Sebab itulah pimpinan DAP tak menentang perlantikkan sesama bangsa mereka dalam jawatankuasa Eksekutif pusat DAP.

 
 Anak angkat Tan Sri Mohamed Khir Johari

Dokumen diatas adalah dokumen tulin dan sahih, dan Gomo cabar Zairil ataupun mana mana pimpinan DAP SAMAN Papa Gomo jika dokumen ini tidak benar. Gomo suka untuk menjelaskan kebenaran buat seluruh rakyat Malaysia akan penipuan yang DAP lakukan dalam isu ini.

So Zairil yang dok kata Warisan Khir Johari berdarah Melayu silalah buktikan anda benar benar anak darah daging Khir Johari.

Gomo bukan nak mengaibkan atau menghina Zairil tetapi nak rakyat sedar malah Zairil sendiri jujur jika benar beliau seorang yang ikhlas dalam perjuangan politik ini. DAP mempergunakan Zairil sebagai alat boneka mereka semata mata dan seharusnya Zairil sedar pekara ini.

Amacam DAP? Kasi SAMAN lah...

lagi PANAS Klik Disini

Psssttt... Jangan mudah percaya dengan permainan Jijik DAP

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

Read more...

Video Muslimat PAS Gadai Punggung Untuk Diraba Jantan PKR


Rogol bergilir gilir? Mungkinlah kan kalau ianya berlaku ditempat gelap yang mana line clear. Tapi tentang video diatas ni Gua rasa lu orang boleh nilaikan sendiri mengikut pemikiran lu orang semua. Kalau Gua cakap lebih nanti pihak Pakatan kata Gua Fitnah, Spin dan sebagainya tapi Gua rasa lu orang faham kan apa mesej dalam video diatas ni.

Apa pun paling untuk jantan baju kuning tu coz dapat Fone number budak perempuan gedik dalam video diatas. UNTONGLAH........

Psssttt... Tak perlu kata apa apa....hehehe

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.



Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP