GOSIP BLOGGER - Amenoworld Patut Cermin Diri Sendiri Sebelum Kutuk Rosmah Mansor

Monday, January 21, 2013

 Siti Norashikin @ Amenoworld

Amenoworld satu nama yang tak cukup asing lagi dalam arena blogging tanah air Malaysia ini. Blogger yang cukup suka mengutuk dan menghina Datin Sri Rosmah Mansor isteri Perdana Menteri Malaysia.

Gomo kenal dengan Amenowold ni dah lama sejak tahun 2009 lagi, kenal pun hanya melalui facebook yang waktu itu beliau ni cukup suka mengorat Papa Gomo. Tapi biasalah Gomo ni tak berapa nak layan sangat bebudak gedik ni.

Nak jadi satu cerita Gomo jumpa Amenoworld ni dalam TAGGED satu chanel yang banyak menghimpunkan aweks dan jantan gersang dengan memaparkan gambar separuh bogel dan tetek untuk jadi paparan umum. Ada lah jumpa sekeping gambar minah ni pakai BRA hitam jadi Gomo post dalam FB. Punyalah marah minah Amenoworld ni sampaikan remove Papa Gomo dari list friend dia dan kata "Hidup dia takda Privacy" So sejak dari tu Amenoeorld jadi marah lalu menyerang Papa Gomo sampai lah ke hari ini.


Artikel ni bukan nak cerita pasal gambar spearuh bogel Amenoworld yang Gomo jumpa ataupun nak cerita sejarah pasal minah cikaro ni dengan Papa Gomo tetapi nak tanya pembaca sekalian kenapa dan mengapa?

Kenapa Blogger Amenoworld ni cukup suka MENGHINA dan MENCACI Rosmah Mansor? Kalau nak dibandingkan muka Rosmah Mansor dengan Blogger Amenoworld ni jauh lagi LAWA Rosmah Mansor.

Setuju?

Gomo tak faham kenapa seorang wanita macam Amenoworld ni yang hitam dan tak lawa cukup cemburu dengan wanita hebat macam Datin Sri Rosmah Mansor ni. Kenapa perlu cemburu dengan apa yang orang lain ada? Kenapa Amenoworld tak bersyukur dengan apa yang beliau ada?

Macam macam yang blogger Amenoworld ni hina Rosmah Mansor dan keluarkan gambar gambar Rosmah Mansor yang diedit dan disuper impose menampakkan keburukkan Rosmah Mansor. Kenapa dan mengapa begitu tahap cemburu Amenoworld terhadap Rosmah Mansor?



Wanita sama wanita sepatutnya Amenoworld bermuhasabah diri dalam hidup ini. Kalau dah dilahirkan hitam dan tidak lawa nak buat macam mana? Takkan lah Amenoworld @ Norashikin nak menyerang wanita yang lebih cantik dari dirinya?

Gomo harap adik Shikin dapat kembali ke jalan yang benar, jangan kita malu dengan muka kita yang tak cun tu. Jangan kita malu dengan kulit kita yang hitam kerana setiap yang Allah jadikan ada kelebihan yang tersendiri.

Gomo yang macho macam Al Pacino ni pun kadang kadang segan nak mengutuk orang yang setaraf dengan Gomo. Tapi nak buat macam mana kalau dah Papa Gomo ni pujaan gadis jelita kan? Hehehe.

Apa pun harapan Gomo agar adik Shikin @ Amenoworld ni insaf dari terus memburuk burukkan Datin Sri Rosmah Mansor. Cukuplah menghina wanita lain dan bermuhasabah lah diri kita ni.

Psssttt... Aku ingat nak sumbangkan CERMIN 10x5 kaki le kat Amenoworld ni.. amacam?

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


Read more...

Krisis Air Selangor - Zin Bantai Khalid Gagap!!!




Barisan Nasional (BN) Selangor sekali lagi memberi amaran kepada kerajaan negeri Selangor khususnya Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim yang terus menggunakan alasan remeh-temeh dalam menangani isu air.

Koordinator BN Selangor, Datuk Seri Mohd. Zin Mohamad berkata, tindakan desperado Khalid yang terus mahu berselindung tanpa mencari penyelesaian konkrit jelas menunjukkan mereka hanya mementingkan agenda politik.

"Sepatutnya kerajaan negeri mendahulukan kepentingan dan keadilan untuk rakyat," katanya seperti dilaporkan The Malaysian Times bagi mengulas kenyataan Khalid yang mendakwa Kerajaan Pusat lebih berminat menjaga kepentingan kroni.

Beliau berkata, isu dan krisis air di negeri Selangor semakin membimbangkan disebabkan sikap kerajaan negeri yang masih berdegil dan tidak mahu mengaku kesilapan mereka dan asyik menuding jari kepada pihak lain.

Selanjutnya Klik Sini



Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP