PANAS - Adun PKR Kota Damansara Yb Nasir Kini Jutawan Segera

Thursday, February 7, 2013



Hasil dari gerak kerja wartawan Mazidul Akmal Sidik tentang apa yang berlaku di Kompleks Muhibbah Petaling Jaya akhirnya membuahkan hasil apabila mendapati kompleks tersebut yang sebelum ini dimiliki PKNS telah dijual kepada syarikat Proksi YB Nasir Hashim yang juga Adun Kota Damansara PKR.

Ikuti pendedahan lanjut rompakkan secara besar besaran pimpinan Rejim Kerajaan Pakatan Selangor tentang hasil negeri Selangor KLIK DISINI.

Psssttt... Puak pembangkang dah tahu depa akan bungkus PRU ni, sebab tu depa Rompak selagi boleh. Bangsat!!

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

Read more...

KANTOI - Penari Lucah Program PKR Dakwa Anwar Ibrahim Cuba Cabul Payudaranya.




Anwar yang juga ketua pembangkang berkata parti itu mempunyai nilai tersendiri yang patut disokong.  Katanya, PKR akan mengambil tindakan sekiranya tarian itu didapati tidak sesuai dan juga jika program berkenaan melibatkan parti.



"Parti ini perlu mendukung nilai yang baik, yang mana ia perlu dipertahankan setiap masa," - Anwar Al Juburi

Gua tak tahulah sama ada kenyataan Anwar Ibrahim boleh diterima ahli PKR dan parti Pakatan Pembangkang yang lain. Apa yang Anwar Ibrahim nyatakan adalah sama sekali tidak relevan tentang dirinya sendiri yang penuh dengan noda dan moral yang begitu teruk untuk dijadikan tauladan.

Gua tak perlu nak kata apa apa dalam pekara ini tetapi Gua nak cakap kepada puak pakatan Pembangkang! Anwar Ibrahim tegur PKR bila ada tarian lucah, apakah kau orang semua ni memang dasar LEMBU yang akan angguk angguk dengan apa yang Anwar Ibrahim cakap ni?



Jangan lah jadi bodoh wahai puak puak PKR dan pembangkang yang lain. Anwar Ibrahim main bontot, balun China Doll semua tu Halal pada dia. Tapi bila tang pengikutnya semuanya Halal. Jangan jadi bodoh lah!!!




So kepada puak puak pembangkang yang diLEMBUkan Anwar Ibrahim agar dapat menilai dimana terletaknya moral pemimpin yang diagungkan ini. Tang hangpa buat semua Anwar Ibrahim kata salah, tapi percayalah kalau dia dapat China Doll tu sah sah dia henjut sebiji sama macam dalam video seks tu.

Psssttt... Macam biasalah, Anwar Ibrahim je suci dan orang lain syaitan. Bangsat punya Al Juburi

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP