Video Ah Jib Gor Buatkan Anwar Ibrahim Cuba Nak Tiru Pukul Gendang

Saturday, February 9, 2013





Tahniah Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak.....
Terbaik apa yang anda lakukan ini. Ah Jib Gor KLIK DISINI

Psssttt... Anwar Ibrahim jangan cuba nak tiru pulak, hang tu sakit pinggang. hahaha

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.



Read more...

Shahrizat Jalil Please Jangan Buat Lawak K.....



"Hei Rafizi Ramli yang kononya pengarah Strategik PKR.
Kalau betul anak jantan buktikan berjawatan dala parti PKR tu dulu.
Kalau setakat jawatan pengarah Strategik dilantik Anwar Ibrahim
jauh beza Kemenangan Shamsul Iskandar selaku ketua pemuda AMK".


"Rafizi Ramli PKR Pendek ni je, bukannya hebat sangat"


"Sekarang PADAN MUKA Rafizi Ramli nak menjawap
saman dan kes jenayah BAFIA"

Gua tak tahu mende sebenarnya nak cakap pagi ni, jadi gua main cakap je lah berpandukan gambar kak Jat ni. Apa pun kalau kau orang nak tengok apa yang berlaku semalam tentang Himpunan Wanita Barisan Nasional kau orang KLIK DISINI.

Muntah darah le beb si Zuraidah Ketua Wanita PKR tengok betapa ramainya Wanita Barisan Nasional. Errr mana wanita PKR mak lampir oii???

Psssttt... Rafizi Ramli memang kote kontot!!!

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP