Teresa Kok DAP Perlekeh Kaum India "MABUK"

Wednesday, February 20, 2013






Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok didesak meletak jawatan sebagai Pengerusi DAP Selangor ekoran didakwa gagal melaksanakan tugas dengan baik selain mengamalkan sikap pilih bulu dalam menangani masalah rakyat.
Desakan itu dibuat bekas Ketua Cawangan DAP Pantai Sepang, R.Vellasamy yang mendakwa banyak masalah rakyat, terutama masyarakat India di Selangor yang tidak dapat diselesaikan oleh beliau.

Selain tugasnya sebagai Ahli Parlimen Seputeh, Kok juga merupakan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kinrara yang dilantik sebagai Exco kanan kerajaan Selangor sebagai Pengerusi Jawatankuasa Pelaburan, Perindustrian dan Perdagangan kerajaan negeri.

"Semua jawatan dia mahu, tetapi tidak boleh buat kerja, sebab itu sekarang banyak masalah di Selangor," katanya kepada pemberita di sini, hari ini, lapor Bernama.

Beliau berkata, tahun lepas, Kok mengadakan pertemuan bersama masyarakat Cina di Sungai Pelek, Sepang bagi menyelesaikan masalah rumah ibadat dan sekolah, tetapi tidak mengadakan pertemuan serupa bagi menyelesaikan masalah masyarakat India.

"Sebelum ini, saya telah hantar 11 memorandum minta bantuan bagi kebajikan masyarakat India di Sungai Pelek, Sepang tetapi sehingga kini masih tiada maklum balas," katanya.

Vellasamy yang dipecat daripada DAP pada Mei tahun lalu turut mendakwa, beliau digelar sebagai 'mabuk' oleh Kok kerana sering membangkitkan isu masalah rakyat yang tidak diselesaikan oleh DAP dalam beberapa mesyuarat parti itu.

"Pada tahun 2008, semasa itu mereka (pakatan pembangkang) tiada tempat untuk mesyuarat, kita bagi tempat di kuil, mereka janji akan bagi sumbangan dan tanah dengan geran untuk kuil, tetapi sampai sekarang tak ditunaikan," Read More





Teresa Kok satu jenis pemimpin Pembangkang yang cukup RACIST dan memang anti kepada Islam. Siapa tidak kenal dengan Teresa Kok yang memang cukup bangsat ini? Ini lah Teresa Kok yang sebenarnya yang banyak melakukan gerak kerja kotor demi agenda DAP.

Psssttt... Si teresa Kok tak kawin lagi, ada ke yang berkenan? Pi le ejas dia tu...

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

Read more...

Azmin Ali YB Gombak Arahkan Projek Datum Jelatek Diteruskan



Pembangunan pesat meningkatkan lagi penambahan jumlah kenderaan di sesebuah kawasan lebih-lebih lagi untuk sebuah pembangunan perumahan strata atau perumahan bertingkat yang melebihi dua puluh tingkat akan meningkatkan lagi permasalahan ini.

Kapasiti parkir kereta selalunya disediakan oleh pihak pemaju bergantung kepada status pembangunan serta keperluan penghuni sesebuah pembangunan.  Jumlah yang diperuntukkan adalah bergantung kepada jenis rumah, dan permintaan daripada individu itu sendiri.

Pembangunan Datum Jelatek di Lembah Keramat memperuntukkan empat blok berketinggian sehingga 39 tingkat menempatkan 674 unit kediaman pelbagai saiz, termasuk empat tingkat podium tapak penjualan, unit pejabat kelas A, dewan, skybar, dan restoran makanan mewah.

Lot-lot parkir diletakkan di tingkat bawah tanah setinggi tiga tingkat. Setiap unit rumah diberikan antara satu hingga empat lot parkir bergantung kepada saiz dan harga sesebuah rumah yang bermula dari RM 699 888 hingga RM 11 593 888.

Sebagai contoh, unit rumah jenis studio berkeluasan 538 kaki persegi dengan harga RM 699 888 diperuntukkan 1 lot parkir begitu juga bagi unit rumah jenis 1 bilik tidur atau 1+bilik belajar berkeluasan 743 hingga 1 168 kaki persegi setiap satu.

Bagi unit rumah dua dan tiga bilik tidur pula akan memperoleh dua atau tiga lot parkir kereta dengan harga rumah bermula dari RM 1 656 888 hinga 4 688 888 Read More....

Psssttt... Mana rumah murah untuk rakyat Selangor? Pakatan Haram Selangor Tindas rakyat!!!

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


Read more...

PANAS - Gelagat Terlampau GIGOLO Janice Lee Adun DAP Teratai.


Mentang mentang lah Adun DAP Teratai tu si Janice Lee bujang tak kawin lagi bukan main lagi bangkai bangkai DAP pertahankan dia. Siap halau lagi bekas ahli DAP yang datang diprogram DAP tuntut mana JANJI JANICE LEE waktu kempen PRU 12 yang lalu. Saksikan video dibawah ni.




Isunya adalah kerana 6 orang bekas ahli DAP teratai menuntut janji janji yang ditaburkan adun DAP Teratai ini waktu kempen pilihanraya 2008 iaitu untuk mendirikan sekolah rendah jenis kebangsaan Cina di dalam Dun Teratai. KLIK DISINI

Itu sahaja isunya iaitu menuntut Janji janji manis adun DAP tetapi mereka berenam dihalau bagaikan anjing oleh ahli DAP yang SANGAPKAN tubuh badan Janice Lee yang masih bujang tu. Hua Hua Hua...



Inilah mereka Pakatan yang kononya berjuang untuk rakyat dalam kempen mereka tetapi sebaliknya mereka ini hanya pandai KENCING RAKYAT. Janji 2008 waktu kempen menjanjikan langit dan bintang dan sepenggal mereka mentadbir Selangor janji janji tersebut tidak ditunaikan.

Kau orang rasa kempen PRU 13 kali ini depa akan menjanjikan apa pulak? Gua rasa depa akan kasi UP JANJI 2008 lalu demi nak KENCING rakyat agar rakyat ikut macam lembu dicucuk hidung oleh mereka pemimpin Pakatan Haram ini.

Apa pun kau orang tengok le sendiri gelagat ANAK IKAN JANICE LEE ADUN DAP ni:











Dia je yang lebih lebih. Bagero!!!

Psssttt.... Jancie Lee ni bela anak ikan, anak ikan baik punya...al maklum spesic Elizebeth Wong!

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.




Read more...

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP